Freshdesk Support Desk App - Przydatne oprogramowanie dla właścicieli firm i zespołów wsparcia mobilnego pierwszego rzutu.
Czy masz już dość walki z wieloma kanałami dla swojego zespołu wsparcia? Nie radzisz sobie z różnymi problemami wsparcia klienta? Jesteś we właściwym miejscu. Aplikacja Freshdesk Support Desk to pomocne oprogramowanie dla właścicieli firm i zespołów wsparcia mobilnego, które pomaga im poprawić obsługę klienta i wsparcie.
Jak może Ci pomóc?
Po pierwsze, daje Ci możliwość udzielania pomocy Twoim klientom na różnych kanałach, takich jak e-mail, telefon, czat, Facebook, Twitter i Twoja strona internetowa. Dzięki niemu możesz również priorytetyzować i zarządzać wszystkimi swoimi zgłoszeniami, przypisywać do nich agentów i edytować status zgłoszenia.
Ma również zautomatyzowane rozwiązanie do obsługi rutynowych działań z automatyczną automatyzacją jednym kliknięciem. Może nawet wykrywać powszechne błędy i sugerować rozwiązania.